19 Ocak 2011 Çarşamba

2010 Kurumsal Kimlik Çalışmaları


KURUMSAL KİMLİK ÖRNEK

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal Kimlik
Bir şirketin kendisini temsil etme biçimlerinin bütünü, o şirketin kurumsal kimliğini oluşturur. Kurumsal kimlik şunları içerebilir.
* Ürünler, Ürün Ambalajları
* Bina, Ofis, Şantiye Gibi İçinde Yer Alınan Çevre
* Tabelalar, Yönlendirme Elemanları
* Sergiler, Fuarlar
* Antetli Kağıt, Kartvizit, Zarf, Dosya, Tebrik Kartları, Şirket İçi İletişim Dokümanları (Memo)
* Fatura, İrsaliye, Tahsilat ve Tediye Makbuzları
* Personel Takip Formları, Başarı Belgesi, Sertifika
* Kurumsal Yayınlar, Newsletter, Faaliyet ve Finans Raporları, Broşür, Katalog, Reklam
* Bayrak, Çıkartma, Ajanda, Bloknot, Takvim gibi Promosyon Malzemeleri
* Web Sitesi, Tanıtım CD?si gibi Multi-medya Uygulamaları
* Araç Üzeri Grafikler
Birkaç örnek vermek gerekirse;
Öncelikle kurum için belirli renk tonları(kodları) belirlenmelidir. Vodafone (Kırmızı) buna en iyi örneklerden birisidir. Gerek sitesinde, gerek bütün reklamlarında bu kırmızı tonu esas renktir.
Bir logo‘nun kurumsal kimlikte ne kadar büyük bir önemi olduğunu en iyi Nike gösterebilir bize.
Kartvizit, zarf ve dosya kağıdı tasarımları da yazılı irtibat/iletişim için önemlidir.

GRAFM



2006 Yılından Günümüze Melih GÖRÜR...